Ett farväl

Det har gått 10 veckor sedan jag fick min första panikattack som sedan följt av alltför många av samma slag, diverse läkarbesök, provtagningar, samtal med terapeut, besök hos fysioterapeut och sjukskrivning. Sakta men säkert har jag börjat må bättre, jag har utmanat mig själv men också sjunkit ner djupare i ångesten vissa dagar när allt har känt lönlöst. Panikångesten är inte för evigt, det är viktigt att komma ihåg det.

Vad som däremot inte pågår för evigt är det här. Egentligen tänkte jag inte skriva något mer, men ett farväl är väl ändå på sin plats. Jag har bloggat sedan 2008 och det har gett mig så mycket. En kanal för mig själv att uttrycka mig i, en möjlighet att träffa människor jag lärt känna via bloggen och därtill chansen att vara med i Monthly Makers och att utmana min kreativitet.

Tack hörni! För allt.

8 reaktioner på ”Ett farväl

Kommentera

